2019. augusztus 21., szerda

Esküvőre: pénzátadó és ajándék egyben

Szombaton nagyon jó barátnőm esküvőjére megyünk, arra készítettem egyedi pénzátadó ajándékot. Gyanítom, hogy mástól ilyet nem fognak kapni :)
Az eredeti ötletet egy facebook csoportban láttam, azt valósítottam meg, a saját ízlésem és elképzelésem szerint.
Az autó horgolásáról már volt egy korábbi bejegyzésem. Legközelebb máshogyan készítem, mert a horgolt szemek szélessége nem egyenlő a magasságával, így a hosszában horgolt részek összeugrottak.

Naszóval, az elkészült autót feldíszítettem. Ami tovább tartott, mint az autó meghorgolása :D
A "konzervdobozos" részt úgy igyekeztem összeállítani, hogy miután a pénzt kivették belőle, akkor is betöltse a funkcióját, látványra díszként használható legyen.
- A szalagot még a saját esküvőnkre vettem, a meghívókra ebből készült a masni.
- A virágdíszt egy hajcsatról szedtem le és varrtam fel.
- A rendszámtáblát müzliszelet kartondobozából vágtam ki.
- A konzervdobozok kiszuperált gyerekjáték műanyag cső részéből levágott darabok, alufóliával bevonva.
Ezért mondom én, hogy semmit nem szabad kidobni, minden kincs felhasználható még valamire :)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése