2019. augusztus 5., hétfő

Autó

Későbbi bejegyzésben majd leírom, mihez van szükségem egy amigurumi kisautóra :)

Kerestem neten ingyenes autó mintákat, de egyik sem tetszett, így kitaláltam magam.
A rajzot ld. a fotók végén. Ezekből a darabokból állt össze a járgány + 4 kerék, ami tetszőleges méretű kör.
Maradék fonalakat használtam, fogalmam sincs miket, és 3,5 mm-s horgolótűt.

Az ablakokat és a lámpákat belehorgoltam a darabokba, mert nem szeretek utólag varrni, de természetesen az is jó megoldás ha utólag kerülnek rá ezek az autóra.
Az ablaktörlő az dupla szál cérna.

A darabokat nem horgoltam körbe, hanem úgy ahogy voltak a fordulások-soremelések miatt kissé rücskös szélekkel, varrtam őket össze, nekem kifejezetten tetszik, hogy látszik a varrás miatt egy szegély.

A kerekeket érdemes vastagabb fonallal de nem nagyobb tűvel készíteni, hogy jó merev és ebből kifolyólag stabil legyen.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése