2020. április 4., szombat

Babatakaró a kislányomnak

Júliusra várt kislányomnak készítettem a takarót, amíg még időm van rá - annó a fiam is kapott, és a mai napig szereti, remélem ezzel is így lesz!

Sokat keresgéltem neten az igazit, és ez az elefántos volt az ami első látásra megtetszett: cascadeyarns.com/BabyElephants

Az első elefánt kötésekor majdnem feladtam!!! Aztán amikor sikerült egy "rendszert" kialakítani hogyan tartsak magam mellett egyszerre akár 9 gombolyagot, lenyugodtam, és folytattam.

Megérte! Nekem legalábbis nagyon tetszik a végeredmény 😍

Teljesen más fonalból készítettem (Schachenmayer Baby Smiles), vékonyabból mint az eredeti minta szerint, így jóval kisebb is lett a takaró mérete, de egy újszülöttnek bőven elég :) 3,5-s tűt használtam.





A hátoldalán nagyon sok a fonalvég, fonalvezetés, így applikáltam rá hátoldalt. Varrásban nem vagyok ügyes, és fogalmam sem volt hogyan kellene ezt az egészet kivitelezni, azt találtam ki végül, hogy pelenkaöltéssel, dupla cérnával körbeszegtem az anyagot, majd a kötés szemeit a pelenkaöltéssel összefogva, rövidpálcával körbehorgoltam a takarót.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése