2018. december 2., vasárnap

Stuart minion

A sárga fonalat réges régen megvettem, és arra várt, hogy minion legyen belőle :) A fonalat címke nélkül vettem (nagy valószínűséggel Red Heart Super Saver), és ugyanúgy a többi fonal is címke nélküli, maradék. 3 mm-s horgolótűt használtam.

A minta ami alapján elindultam: Amigurumis Fanclub The Minions (II): STUART!!!. Amit a mintától eltérően készítettem:
- a nadrág. Mivel az "igazi" minionok nadrágja nem pont ilyen, az eleje rész ugyanis nem szűkül össze, azt egyenesre készítettem.
- az első zseb. Azt ráhímeztem (a körvonalat) és hímeztem rá oldalzsebeket is.
- a szem körüli szürke gugli. Nekem a leírás szerint nem sikerült, szaporítanom kellett a 3. körben, hogy vissza tudjam hajlítani a kört és ne gyűrődjön.
A szemnek az elkészítse megizzasztott, de a linken lévő leírás szuper. Nem volt melírozott fonalam, így 3 különböző színű barnát használtam.
Hajat nem sikerült olyan formában rávarrni, hogy tetsszen is, így inkább maradt kopaszon :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése