2023. augusztus 23., szerda

Űrdongó

Bercinek gondoltam transformert horgolok, álmomban nem gondoltam mikor elkezdtem mintát keresni, hogy VAN ÁTALAKÍTHATÓS horgolt minta 😂 

Itt vettem: https://www.etsy.com/listing/1326993777/crochet-transformers-bumblebee

4 napom elment azzal, hogy olyan fonallal horgoltam, ami hiába ugyanaz a márka, nagyon de nagyon eltért a sárga és fekete vastagsága - használhatatlannak ítéltem.

Beszereztem másik fonalat ("Alize Extra") és ebből elölről kezdtem az egészet.

Tetszik a végeredmény! És Berci imádja!!!

Bár azt hozzá tenném, hogy nem pont úgy áll össze autóvá, mint a mintában. A kerekei valószínűleg nagyobbak mint aminek lennie kellene, így nem megy a karosszéria alá, de igazából jól mutat így is. A hátsó szélvédő 2 csíkját le kellett szednem és szélesebbre horgolni, mert nem értek össze.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése