2023. január 23., hétfő

Csiga jelmez 1. rész: szemek

Kitaláltam, hogy csiga jelmezt készítek farsangra. A gyerekeknél fontos szempont, hogy ne kelljen tartani vagy igazgatni a jelmezt, könnyen tudjanak benne mozogni. Ezért csápos szemet készítek és hátizsákként felvehető csigaházat.

Adományboltban vettem hozzávalókat, a szemhez hajráfot és pingpong labdát (ez utóbbi végülis itthoni labda lett, mert a boltban csak sárga volt).

Dróttal körültekertem a hajráfot, ahol a szemek vannak ott hosszúra hagytam, duplán: így tartós lesz és tetszés szerint hajlítható.

Ezt horgoltam be. A szemekhez 1-1 csövet készítettem, széles talppal. A tetejére ragasztópisztollyal rögzítettem a labdákat.

A hajráfnál a 2 végéről indulva horgoltam "huzatot", amikor a szemhez értem, onnan a hajráfon horgoltam tovább, és középen összevarrtam.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése