2019. október 9., szerda

Afrikai virág

Berci teknőst kért (vagyishát eredetileg még egy békát <3 mire mondtam neki hogy mi lenne ha más állatot választana, erre az volt a válasz, hogy akkor teknősbékát <3 ).

Már régóta szemezek az ún. afrikai virág mintával, aminek a mintája neten megtalálható: african+flower+crochet+motif - de többféle verzió van, én az alapján horgoltam, ahol erp-kból áll a befejező kör. Ezt a mintát használtam: pinterest
Ezekből a 3-4-5-6-7-8 szögű horgolt virágokból gyakorlatilag bármilyen állatot, labdát, stb. össze lehet állítani.

Egyelőre gyakoroltam, értelmeztem a mintát, majd kiválasztottam a meglévő azonos márkájú fonal készletből azt a 4 színt, amiből szerintem szép lesz majd egy teknős.
Sajnos a fotó most nagyon nem adja vissza a valós színeket, a zöld az neon zöld.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése