2018. január 29., hétfő

Pihe-puha szőrű kötött kutyus

Ezúttal kötött és nem horgolt amigurumit készítettem, egy pihe-puha ölelgetni való kutyust. 
A komplett kötős készletet az Aldiban vettem, akciósan 2000 Ft-ért igazán megérte. A dobozban minden szükséges eszköz (a varrótűt kivéve) benne volt: 3féle kötőfonal, körkötőtű garnitúra, fekete fonal a hímzéshez, töltőanyag (ez kb. 5 ilyen kutyába elég) és a leírás.
A leírás érthető és jól követhető volt. A fonalakban van bőven ráhagyás, ha valami nem tetszett, ezt visszabontani nem lehet, de bőven volt miből pl. új lábat kötni.
Nekem a pofa nagyon csúnya lett, a fogyasztások rondán kidudorodtak, így azt 2 D-ben készítettem el, tehát oda-vissza és nem körben haladva, plusz 1-1 szélszemmel a leíráshoz képest, és a végén összevarrtam (nem látni).
Meglepődtem, hogy mennyivel jobb kötni ezt a szőrös fonalat, mint horgolni. Igaz, az összevarrás az borzasztó, mert akad a sok szőr ahogy húzom át a szálat - de ugyanennyire áldás is, mert nem látszik milyen rondán varrtam :D 
Féltem, hogy nem tudok cuki pofát meg szemeket hímezni, de nagyon tetszik a végeredmény. Igaz, orrot nem sikerült hímeznem, végül egy polár anyagból kivágott és rávarrt orr készült.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése