2017. június 8., csütörtök

Csillagvirágos felső

Nagy nehezen, lassan, sok bontás után, végre elkészült a csillagvirágos felsőm. Szerencsére jó a méret, és nagyon kellemes viselni.

Egy facebook csoportban kereste valaki ennek a mintáját. Természetesen orosz (liveinternet.ru) oldalon ingyenesen rá lehet lelni :) http://www.liveinternet.ru/users/4238756/post393561392/

Hiába a google fordító, a szöveges részt nem értettem, de szerencsére voltak rajzos minták is.

Az L/XL méretet készítettem.
6-s horgolótűvel, a kötött részt 7-s tűvel.
Az utolsó sorban a virágok hegyét összekötő 4 láncszem helyett végül csak 3-t készítettem, mert 4-gyel kidudorodó csúcsos lett az összevarrás után! (Magyarán már készen volt az egész, mikor bonthattam szét...)
A nyakrésznél a minta szerinti 4-4 láncszemes íveket tettem, majd 1 sor rövidpálca és 1 sor félpálca.
A karöltőre szintén a minta szerinti 4-4 láncszemes íveket tettem, de utána csak 1 sor rövidpálcával horgoltam körbe.
Az alján is 4-4 láncszemes ívek, 1 sor rövidpálca és utána ezeknek az első szálába öltöttem kötőtűvel és húztam át a szemeket a tűre.
A fonal amit használtam fogalmam sincs micsoda, garázsvásáron vettem, címkéje nem volt.

Az alja oldalát pedig oda-vissza haladó láncszem sorokkal zártam, mindig 1-gyel kevesebb láncszemmel, ettől lett fűző-szerű.





És az eredeti, erre gugliztam rá:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése